Nu är midsommar avklarad...

 
...med allt det innebär. Denna gången bar det iväg till kusten. Så blåsigt, det blåste kuling mest hela tiden men lite solande i lä blev det och massor av sill och nubbar. Hittade en mysig klänning och en go tröja på min lilla resa som jag är väldigt glad för.
 
Nu går det mot slutet innan semester och vila. Ja, så mycket vila lär det ju inte bli men det skall bli skönt. Hoppas hinna med lite målande mellan allt. Har avslutat det mesta på jobbet, med andra ord städat ut mig. Kommer nog att lämna avtryck efter mig, inte minst bland barnen. Men jag är klar och vill vidare. 
 
Hösten kommer att bli intensiv, kommer att gå in på teatern i oktober och innan kommer det att vara massor av förberedelser. Men först är det sommar, sommar, sommar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0