Och...

 
...nu är julen över och det infaller ett lugn omkring mig. Jag tror att jag blir stressad av julen pga att jag lever med den så länge innan. Min jul börjar ju redan i början av november på mitt jobb. Det är inte klokt igentligen och när väl julen är här så protesterar hela min kropp. Jag tycker att det är så mycket förväntningar, det skall vara på ett så fantastiskt sätt och man skall umgås med sådana som man inte umgås med annars. Jag gillar jul samtidigt som jag avskyr den.
 
I dag gick jag och P en skön promenad på ca 8 km. Han normalt klädd och jag i mina gåkläder. Ville gått in i en affär men det fick jag inte. Jag fick åka ner efter lunchen och köpa min tröja som jag hittade i går. En bra jobbtröja på rean.
 
Är ledig några dagar till och det är härligt. Problemet är att jag vänder på dygnet eller kommer i säng väldigt, väldigt sent.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0