GOTT NYTT ÅR!

Då är det ett nytt år, 2021. Det känns att det behövs lite nytt då det har varit ett tufft 2020. Och än är det inte över, coronamolnet.
 
Vad har jag lärt mig detta år är...
  • att inte ta något förgivet, allt kan hända och förändras på en sekund. Att förlora den personen som under mitt liv stått mig närmast har varit plågsamt. 
  • att förälskelse kommer och går. Det måste kännas helt rätt, litar på min magkänsla trots att det var mycket som var bra men inte tillräckligt.
  • att mina vänner är underbara att ha när livet är svårt.
  • att det var väldigt bra att byta jobb, mina arbetskamrater är underbara människor.
  • att mina nära och kära är betydelsefulla och mest av allt min son så klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0