Hoppsan,…

….i dag har det kommit mer än 40 ml regn på några timmar. Bra för mina kantareller. 

Hörde när ett tungt paket tog sig in genom min brevlåda i förmiddags. Så spännande att öppna. Det var från PoL. 4 tidningar jag gillar.

Jag har kommit på att jag hatar att packa. Har en fruktansvärd beslutsångest om vad jag skall ta med för kläder. Sportigt, bohemiskt eller fint. Jag klär mig så olika beroende på hur jag känner mig och det kan variera från dag till dag. Därför blir min packning betydligt större än den behöver. Två packningar återstår till mitten av augusti. Man skall väl vara glad att man har möjlighet att förflytta sig så varför klaga.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0