Hoppsan!

Någ är man lite stressad. Jag köper alltid en trisslott när jag får lön. Så detta gjorde jag i fredags och skrapade den när jag kom hem. Vann 30 kr och när jag får vinst har jag ett ticks att inte hämta ny lott i den affär som jag köpte lotten. Så i går gjorde jag det. Glömde att lotten låg i en papperskasse som jag använde till att lägga skräp i. Den åkte i soptunnan. I kväll när jag tog min kvällspromenad kom jag på, skitt vart tog lotten vägen… Jo, den hamnade i tunnan som tömdes av sopbilen i morses. Så nu får jag aldrig veta om jag vunnit något på den. Men jag tänker att det hade nog sin mening så i morgon köper jag en ny lott. Man skall inte gråta över spilld mjölk.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0