I dag blir det balkong häng…

…i skuggan av markisen. Har irrat omkring hela fm efter mitt rätta tvättmedel och det var inte lätt att hitta. Men efter 4 affären fan jag det.

I går irrade jag omkring för att hitta en vit jeansjacka och det var inte heller lätt att hitta. Men i nionde affären hittade jag en som dög.

Jag är väldigt petig när jag vet vad jag vill ha. Ser det innom mig i bilder och så är det med mycket annat.

Plockade en stor bukett liljekonvaljer i går kväll, en underbar skogstur. Nu väntar en tuff vecka med möten av nya elever och föräldrar. Gör snart 40 års jubileum inom mitt yrke och jag vet att detta året har varit det mest krävande av dem alla. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0